בעבר כתבתי על Cinemagraph וגם הצגתי דוגמאות, והיום נדבר על איך אפשר להשתמש בסינמגרף בשיווק אדריכלות ועיצוב פנים ומדוע כדאי לנסות אותם.
לפני שנתחיל לדבר על הנושא אציין שאם אתם מחפשים צלם מקצועי, או רוצים סינמגרף להצגת העבודה שלכם, אתם מוזמנים ליצור קשר.
הערה: מידע מפורט על Cinemagraph ניתן למצוא בפוסט: Cinemagraphs – Photos with Motion.
תוכן עניינים
מה זה Cinemagraph (סינמגרף)?
בקצרה Cinemagraph זאת תמונה עם תנועה. התנואה חוזרת על עצמה ולכן אפשר להקרין סרטון קצר בלולאה ולקבל סרט אין סופי ללא קפיצות.
דוגמאות ל-Cinemagraph (סינמגרף) בצילום עיצוב פנים
מכיוון שקצת קשה להבין איך נראה Cinemagraph (סינמגרף), בואו נתחיל ממספר דוגמאות.
הערה: הדוגמאות הראשונות בפוסט זה נעשו עבור עידן מורדכי.
כפי שאתר רואים החלק שזז יכול להיות כל דבר. אבל ללא קשר לאובייקט בתנועה, זהו משהו לא שגרתי שתופס את צומת הלב. וזה בדיוק הזמן לדבר על היתרונות.
היתרונות של Cinemagraph
אחרי שראינו דוגמאות עולה השאלה מה היתרונות של Cinemagraph ומתי כדאי להשתמש בו.
ראשית Cinemagraph זה לא משהו חדש. הרבה חברות בין לאומיות השתמשו בהם, למשל:Panasonic, Macy’s, IKEA, Netflix, Disney, Prada, Coca Cola ואחרות. שנית, פלטפורמות חברתיות כגון פייסבוק ערוכות לזה מכיוון שהן משדרות וידאו בלולאה. ושלישית צריך לענות על השאלה: האם Cinemagraph יותר טוב מאשר צילום רגיל? Microsoft עשתה פיילוט וגילתה גידול כ-100% בשיעור המעורבות בפרסומות בפייסבוק וטוויטר (מקור).
הנה עוד דוגמא בה Cinemagraph הניב פי 5.6 קליקים מאשר צילום רגיל:
כלומר Cinemagraph נותן תוצאות משמעותיות יותר טובות בפרסום ובקידום. אבל אפשר להשתמש ב-Cinemagraph לא רק במדיה חברתית ופרסומות, אלא גם באתרים ואפילו מייל. השוני היחיד הוא בפורמט. כרגע מדיה חברתית לא תומכת ב-animated gif, לכן מעלים סרטונים רגילים (כגון mpeg) המנגנים בלולאה אין סופית.
מידע על תמחור (כולל כמה עולה Cinemagraph) ניתן למצוא בעמוד "כמה עולה צילום עיצוב פנים?"
זהו להיום. אשמח לדעת מה חשבתם? האם אהבתם? האם אתם חושבים שזה מציג את הנכסים בצורה טובה יותר?
Where are you located?
Hod Hasharon, Israel